sol i sinnet

Publicerad 2012-09-06 19:47:00 i

Ja, nu är det nästan att man vill att hösten ska komma men ändå inte. Jag är lite trött på att gå runt i 35 graders värme, även fast jag bara varit här i 3 veckor. Man blir lite avundsjuk på de svenskar som köper massa mysiga höst kläder., det är inget alternativ här. Nu kan man iaf ha en långärmad t-shirt på morgonen utan att svettas ihjäl så det är ju iaf positivt. I helgen fick jag min sommar bränna (lite för sent) så jag är nöjd nu. Samtidigt blir man ju gladare när solen är framme men ökenvärmen den kan vi väl slopa.

Har precis studerat klart (!). Alla mina lektioner för dagen är avklarad och nu sitter jag och väntar in mina roomies innan vi ska åka ner för lagfoto. Ingen träning idag alltså, äntligen vila!!!
Efter det ska jag och taylor ha en liten myskväll här hos mig. Laga mat, plugga, och plugga... Jag har två prov på tisdag så det är väl de som jag mest kommer fokusera på den här helgen. Jo just, vi ska på football's matchen och sen på söndag ska jag joina tina till köpcentrumet. Hon ska köpa en klocka till sin kära pojkvän så jag ska följa som smakråd. Kanske jag också hittar något (förmodligen).

Time for a nap.
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Svedin

Annie Svedin, född -91 och kommer ifrån söråker, timrå. Är för tredje året bosatt i Columbus, OH, USA där jag lever hockey och pluggar på The Ohio State University.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela