Saturday

Publicerad 2012-09-15 15:30:54 i

Ja, en hel vecka utan uppdatering, anledningen är att inget speciellt har inträffat. Det är samma gamla visa dag ut och dag in just nu. Eller jo, vi var på football's match förra helgen och under halvtid så gick alla skolans idrottslag ut på planen. Det var coolt, speciellt att se sig själv i storbildsskärm med över 100 000 på läktaren. Annars så gjorde vi inte så mycket mer förra helgen. Jag umgicks med laget, pluggade och myste på.
 
Den här veckan har vi gått in i näst sista pre-season veckan och jag tackar gudarna att det bara är en vecka kvar. Alltså, endast 2 veckor kvar innan vi lirar våran första match, shit vad jag längtar!! Nästa helg börjar vi våra "riktiga" isträningar med coacherna. Eftersom det är så sjukt mycket regler i college-sporter så kan inte tränarna vara på isen med hela laget MED puckar. Därför kör vi just nu UTAN puckar, alltså kondition på is, fun.. 
 
Nog om hockey. 
Skolan går bra. Jag hade två prov den här veckan (mån, tis) och det gick väl helt ok. Har inte fått tillbaka resultatet från ena men det kändes iaf bra. I min abnormal psych läser vi just nu om panik attacker, och phobias och det är riktigt intressant! Problemet är bara att det är så himla mycket läsning, men det går ändå relativt bra.
Vädret börjar just nu att övergå till hösten (hoppas jag). Det är kyligare på mornarna och på kvällarna och jag tror det snart är dags att byta ut lakan mot ett riktigt täcke. Me like it! 
 
Dags för lite skype samtal så här på morgonkvisten. 
peace out
 
(Mamma har tjatat om bilder från matchen så här kommer några) enjoy!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Svedin

Annie Svedin, född -91 och kommer ifrån söråker, timrå. Är för tredje året bosatt i Columbus, OH, USA där jag lever hockey och pluggar på The Ohio State University.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela