Detroit, Michigan

Publicerad 2012-09-04 01:54:00 i

I helgen har vi alltså varit i Michigan. Staten ovanför Ohio. Vi var till Tina's sommarhus som låg på en ö. Vi började färden vid 8 tiden på lördag morgon och innan vi for över till ön så besökte vi Tina's hus. Som också låg vid vattnet. Trodde det först var ett skämt när vi stannade vid ett palats. Nog för att jag vet att dem har det gått ställt, men jag hade aldrig föreställt mig två ferrari's i garaget och 3 våningshus a'la amerikanskt med åtta badrum. Shit alltså, så ska jag bo när jag blir stor!
När vi väl kom till ön så var det fin väder så vi låg ute en bra stund på vattenstudsmattan och myste på. Kvällen blev kanon med grillning och lekar. Söndag, alltså igår så var det många som var tvungen att åka hem men jag valde att stanna kvar en natt till. Vi blev 7 tjejer som stannade och på kvällskvisten så åkte vi ut med hennes pappa's största båt, en sån här fartbåt eller vad man ska säga. Vi åkte runt och kikade på alla "stugor" som låg längs vattnet men såg mer ut som hotell. Hade en grym kväll med musik och vind i håret. (bilder kommer).

Vi åkte hem idag mitt på dagen, och i morgon är det lektioner som vanligt. Trååååkigt..

Sammanfattar denna helg som oerhört bra! Sol, bränna, glädje och avkoppling.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Svedin

Annie Svedin, född -91 och kommer ifrån söråker, timrå. Är för tredje året bosatt i Columbus, OH, USA där jag lever hockey och pluggar på The Ohio State University.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela