Sept. 30th

Publicerad 2012-10-01 03:23:19 i

Söndag och ännu en vecka har gått. Den här veckan har varit riktigt rolig, anledningen är rätt enkel: vi har äntligen börjat lirat. Vi lirade mot Lindenwood ett division ett lag, (högsta ligan), men som inte spelar i våran conference. Under säsongen så måste vi lira drygt 4 sådana matcher, fråga mig inte varför men det har väl med alla de där reglerna att göra som vanligt. 
 
Söndag idag och det har varit lika med pluggggg... Började med ett träningspass på RPAC och sedan gick jag till bibblan och pluggade. Pratade med svärpärorna en sväng, och det var inte i går så det var mys! Sen skypade jag med emil en sväng och det är alltid lika underhållande! 
 
Annars har det inte hänt så mycket mer idag. 
Ser framemot den här veckan. Förutom måndag och tisdag då eftersom jag har prov då men när tisdag är över så kan jag äntligen andas igen. Sen flyger vi till duluth på torsdag, vi lirar i minnesota fre/lör. 
 
här kommer lite bilder från helgen: 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Svedin

Annie Svedin, född -91 och kommer ifrån söråker, timrå. Är för tredje året bosatt i Columbus, OH, USA där jag lever hockey och pluggar på The Ohio State University.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela