obesegrade

Publicerad 2012-10-07 23:47:56 i

Äntligen tillbaka i cbus efter varit borta sedan i torsdags. Vi lirade som sagt i Minnesota mot Duluth och vi vann båda matcherna! Så jävla grym insats av alla i laget! På fredagen så vann vi med 3-1 och igår vann vi med 3-2 så det har varit en grymt skön hemresa! Efter matchen så bussade vi tillbaka till Minneapolis, kom dit igår kväll och sedan flög vi hem i morse. Kom tillbaka till cbus vid 13 idag och sedan dess har jag inte gjort många knop. 
Ätit, städat, och tvättat. Tvätt högen var enorm, inte så konstigt kanske eftersom jag bara har tvättat en gång sedan jag kom hit (19 aug). haha! 
 
I morgon börjar ännu en vecka med träning och skola. Sedan lirar vi mot ND på fre/lör, ska bli riktigt kul! Tråkigt värre att fällis inte är här. Hade verkligen sett framemot lite mys och pillande i håret. Kanske låter lite konstigt, men hon har faktiskt MVG i att pilla/massera en i håret medan man sitter och pratar, eller kollar på tv. Och det är bara en utav de saker som hon har MVG i.
 
Dags för solsidan, såg att det var premiär idag så nu ska jag passa på och se! 
 
tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Svedin

Annie Svedin, född -91 och kommer ifrån söråker, timrå. Är för tredje året bosatt i Columbus, OH, USA där jag lever hockey och pluggar på The Ohio State University.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela