torsdag

Publicerad 2012-08-31 04:49:00 i

Har inte så mycket att säga sedan senast. Dagarna rullar på. I dag hade jag tre lektioner som vanligt på tisdagar och torsdagar.. Hade junior-möte med tränarn och sedan hade vi en lagaktivitet. Ledig dag från träning alltså, och det behövdes verkligen. Alla är så död i sina kroppar så det ska bli intressant att se i morgon då vi har is-condition, is, och fys. MEN, ledig helg har vi och vi i laget har planerat in att åka till Tina's lake-house. "Stugan" som är nästan större än huset hemma i söråker ligger på en ö i detroit, michigan. Vi var där i våras och det var verkligen mysigt där! Lär vara rätt varmt så det är skönt att vara nära till vattnet.

På tal om väder. Här om dagen hade vi 39 grader varmt. Trodde det först var ett skämt men icke. Sjukt vilken skillnad det är ändå., för samma dag sa henke att han hade frost på bilrutan när han skulle på jobbet.

Här kommer två länkar som måste kollas. Jag skrattar varje gång jag går in på sidorna.

http://whatshouldwecallme.tumblr.com/

http://greatdaytobeanathlete.tumblr.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Svedin

Annie Svedin, född -91 och kommer ifrån söråker, timrå. Är för tredje året bosatt i Columbus, OH, USA där jag lever hockey och pluggar på The Ohio State University.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela