Ta av din Truckerkeps

Publicerad 2012-08-22 02:49:09 i ,

Tjollahopp!
Idag har det varit möten, möten och möten. Från 8-12, sedan 14-16.
Tråååkigt värre, där fick lära oss om behandling av pengar osv. "Vem har ett bankomat kort"? Hallå, vem har inte de? Man är ju inte 10 längre så jag var mer irriterad än fokuserad på det mötet.
Annars då. Vi har haft lilla julafton här. Nya kläder, utrustning, skor, ryggsäck är nu i mina ägodelar och det är skoj! Alltid kul att få nya saker. Sedan lirade vi två mål, kul att vara i gång igen.
I morgon drar tester och skola igång. Skolstaaart, stor suuck! MEN, jag har bara lektioner tisdagar och torsdagar den här terminen så jag är ledig i morgon. Lucky me!
Idag kommer ingen dagen's outfit men istället, dagens detaljer!

Ny ryggsäck. Må säga att ryggsäck är det skönaste!
Ny garderob, yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Svedin

Annie Svedin, född -91 och kommer ifrån söråker, timrå. Är för tredje året bosatt i Columbus, OH, USA där jag lever hockey och pluggar på The Ohio State University.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela