Sundagsblogg brought to u by annie svedin (engelskt uttal)

Publicerad 2012-08-27 02:41:00 i

Haj alla fanz där ute!

Vad har jag att säga i dag då. Jag skriver mest för att jag har fälliz på andra tråden och det var hon som kom på rubriken.. I går kväll pluggade jag mestadels av kvällen, sedan avslutade jag med att kolla på fjärde twilight filmen eller kanske var det den tredje?! Men jag dog efter en timme satt jag ska se klart resten i kväll.

Fälliz undrar just nu vad man skulle göra utan dator? Ändå har hon en stenålders dator, men ändå evigt tacksam för den så uppfann internet/dator. Och jag instämmer. Hade nog inte klarat många veckor här utan daglig kontakt till mitt kära hemland.

I dag har jag mestadels pluggat. Förresten, jag har legat ute i solen också så nu har jag lite färg i mitt blekfisa ansiktet. hahah!!!! (Skrattar ofta åt mina egna skämt, höhö). Har även varit och handlat mat så nu kanske jag överlever åtminstone en vecka till. Pre-season börjar i morgon med backträning, kondition på is, styrke. Yay...

Nu ska jag vara social med fällzipällz.


Tjeeeenizzz!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Svedin

Annie Svedin, född -91 och kommer ifrån söråker, timrå. Är för tredje året bosatt i Columbus, OH, USA där jag lever hockey och pluggar på The Ohio State University.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela