skärpning

Publicerad 2012-08-31 05:04:00 i

Skärpning på fronten. Mina stavfel och särskrivningar är inte ok. Men en av anledningarna är att min kompanjon fällis som brukar hjälpa mig med svenskan inte är på andra sidan tråden (skype). Det kanske låter töntigt men tre år i det här landet har satt sina spår gällande svenska språket. Men när man väl varit hemmahemma ett tag så brukar det gå till sig.

På tal om något annat så spontan shoppade jag i går. Gick förbi finishline på vägen hem från SASSO. Kunde inte undvika att fråga om de hade 36,5 i vita låga converse och självklart hade de det så jag kunde inte låta bli. Ännu ett par i min samling men det är alltid bra att ha (?), plus att mamma verkar ha ockuperat alla mina 100 par som jag lämnade hemma. hehe

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Svedin

Annie Svedin, född -91 och kommer ifrån söråker, timrå. Är för tredje året bosatt i Columbus, OH, USA där jag lever hockey och pluggar på The Ohio State University.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela