day off

Publicerad 2012-08-26 01:41:21 i

Vi har hela helgen ledigt från hockeyn och det känns. Mina 27 max benböj känns verkligen i benen idag. Har satans värk i benen men förhoppningsvis har det gått över någorlunda tills på måndag då vi kör i gång med pre-season.

I dag har det varit en riktig chill dag. Skulle egentligen ligga ute en stund i solen men jag pallade bara en kvart innan jag höll på att drunkna av min egen svett. Det har varit så fruktansvärt varmt här idag. Öken värme rättare sagt, man blir liksom svettig så fort man rör sig. Istället hängde jag hos några tjejer i laget som har flyttat in i lägenhet två gator i från oss så det kommer bli kul att ha några nära sig.

Vi mötte upp laget vid 17., då vi hade någon lag grej där vi delade ut spelscheman till våra "fanz" haha.. Fullt med folk var det vid football arenan men det tog inte lång stund innan vi alla var less och vill gå hem.

I kväll blir det bara att ta det lugnt. Ska börja läsa första kapitlet i min abnormal psych bok och se en film lite senare. Men jag skulle föredra om fällis kunde komma in på skype men hon verkar ha varit upptagen de senaste dagarna. Hm, hon kanske har kommit in i det hektiska amerikanska livet redan?! Fällis, om du läser det här. HÖR AV DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Svedin

Annie Svedin, född -91 och kommer ifrån söråker, timrå. Är för tredje året bosatt i Columbus, OH, USA där jag lever hockey och pluggar på The Ohio State University.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela