Bloggsuccé

Publicerad 2012-08-22 19:27:10 i ,

Fjärde inlägget på 3 dagar. Vad är det som händer? Håller ju på att skola om mig till en bloggerska a'la Kenza klass.. Nja, nu tog jag i lite för mycket. För egen del, så börjar skolan i morgon och då ska man vara glad om man har tid att skita.. Ifs, så kommer jag ha det bästa schemat någonsin men det kommer vara mycket plugg dem dagarna jag inte har lektion. Sedan kommer vårat träningsschema vara, 14-18.30. Come on!!! Mitt i mitt skype schema, för dåligt!
Idag har jag skaffat ett nytt ID kort här på skolan eftersom jag fumlade bort mitt gamla. Har ingen aning vart det försvann under sommarlovet eftersom jag inte var här men det var lika bra. Dock, blev ju den nya bilden desto sämre. haha! Sedan gick jag till SASSO, skrev ut lite papper och pratade med min advisor.
Hämtade upp mina böcker. Det var bara tre stycken som hade kommit in så länge men det räckte. Påsen gick sönder pga. storas böckerna så det krävdes tre påsar för att promenaden hem skulle gå smärtfritt.
Sitter nu och chillar. Fystester sedan och det är dags att få något i magen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Svedin

Annie Svedin, född -91 och kommer ifrån söråker, timrå. Är för tredje året bosatt i Columbus, OH, USA där jag lever hockey och pluggar på The Ohio State University.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela