sunday, not funday..

Publicerad 2011-11-06 18:00:14 i ,

Plugg, kaffe, plugg, kaffe, bagel, plugg. Så har min morgon sett ut.
Har suttit på panera i snart 2,5 timme med böckerna i nästan högsta prioritet.
Annars har det varit en bra dag so far. Det är bra väder ute, vi har ställt tillbaka klockan en timme och senare idag så ska jag och minttu åka till easton mall för att shoppa lite :) hoppas jag kan inhandla lite julklappar :) Ett liten break från all skol stress. Blir mer plugg på kvällskvisten, som alla andra söndagar.
Igår hade vi match igen mot Wisco. Vi förlorade med 2-0 men det var ändå en helt okej match av oss. Wisco är rankad etta i landet.
Erika på skype nu! Sedan Easton :)
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Svedin

Annie Svedin, född -91 och kommer ifrån söråker, timrå. Är för tredje året bosatt i Columbus, OH, USA där jag lever hockey och pluggar på The Ohio State University.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela