studyparty..

Publicerad 2011-11-23 03:09:44 i ,

with myself..
Första gången jag skriver en svår 7 sidors uppsats utan tutor. Hjääälppp!
Paula är nog den bästa som finns. Vad skulle jag ha gjort utan henne? 2 år med henne och det är fortfarande ett nöje att jobba med henne. Nog för att hon hjälper mig att studera, men hon är även en utav mina bästa vänner här även fast hon är över 60 bast.
jag börjar redan få panik över finals week, även fast det är 2 veckor kvar tills prov veckan.
Därför tog jag ett bra initiativ idag, nämligen att börja mitt papper som ska in under den veckan.
Det är papper överallt och just nu har jag en välförtjänt och välbehövlig breaeeakk! 2 sidor avklarade av 7. En till to go, sedan är det godnattt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Svedin

Annie Svedin, född -91 och kommer ifrån söråker, timrå. Är för tredje året bosatt i Columbus, OH, USA där jag lever hockey och pluggar på The Ohio State University.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela