spontant

Publicerad 2011-11-09 03:22:53 i ,

En lika stressig dag som gårdagen, men idag har det innehållit en hel del roliga händelser.
Började dagen med lektion, sedan hade jag och två tjejer till en liten sammanslagning på biblioteket för att jobba på våran presentation som vi har på måndag om en vecka drygt. Vi fick ihop allt på en timme och det var verkligen effektiv tid.
Sprang hem och käkade, gick tillbaka till "the oval", en stor park mitt på campus där vi och killarna's hockeylag promotade ishockeyn på OSU. Våran ismaskin var där, och vi hade matchtröjor på oss samtidigt som vi gav ut reklamblad.
Träning direkt efter det, en träning som sög lika mycket som det sög i benen. Vi har inga matcher den här helgen så tränarna strävar efter att döda oss just nu.. Yay..
Gick direkt till SASSO efter 1 timme på gymmet, gjorde några quizzer och sedan gick jag hem. Eller jag skulle gå hem men under min cykeltur passerade jag finishline och jag var bara tvungen att gå in och kika var dem hade i butiken. Ut därifrån hade jag två stora kassar med bla. julklappar (!) och en tidig julklapp till mig själv, nämligen ett par nya NIKE SNEAKERS!
Och inte nog med det., när jag, tina och brandon skulle gå till "the union" för att gå på ett möte för alla atleter så passerade vi en bil med två tjejer som hade två boxar full med Nutella. Tina sa rätt högt: Nuuuteellla! och det räckte för tjejerna att fatta att vi ville ha en liten förpackning. Men vi fick inte bara 1 förpackning, vi fick varsin box (!), så det slutade med att jag lekte jultomten och delade ut förpackningar till folk vi mötte på high-street.
Mötet var jäkligt bra faktiskt, pratade om alkohol och droger och jag tror det passade väldigt bra in.
Nu, lite mer plugg sedan sängen!
Jag lovar, dem är mycket snyggare IRL!!!
Min NUTELLA box som innehåller inte mer än 96 små förpackningar.
Om jag inte var fet innan så kommer jag med all rätt bli det nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Svedin

Annie Svedin, född -91 och kommer ifrån söråker, timrå. Är för tredje året bosatt i Columbus, OH, USA där jag lever hockey och pluggar på The Ohio State University.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela