Shopping

Publicerad 2011-11-12 02:18:17 i ,

Idag är det "Veteran's day" här i U.S, en dag då man hedrar alla soldater som har varit i krig. Jag firar den på mitt eget sätt, nämligen att ha en extra tanke på emil.. Och dagen har inte kunnat varit bättre! Vi hade team-building på morgonen, sedan for vi direkt till en outlet 40 min härifrån. Och jag shoppade, och shoppade.. 4 timmar på mallet blev det, och några kronor fattigare. Det blev schampo, balsam, kropps produkter, skor, shortsx2, och lite annat smått och gott!
När jag kom hem skypade jag med gubbas en stund, sedan hade jag ett långt samtal med la familia. Så mysigt att få se dem tillsammans, speciellt med en ny vovve i familjen. Emil och tessan har skaffat hund, och gud så söt den var! Nästan så man blir sugen själv.
Nu sitter jag i läggan själv. Så otroligt skönt, älskar att vara själv, måste nog vara det bästa som finns, nästan iaf..
Sitter med lite skolarbeten i knät, ska nog lägga ner boken snart och ägna mig åt en rulle innan jag somnar in.
Visar min handling imorgon!
XoXo

Kommentarer

Postat av: Pappis

Publicerad 2011-11-12 14:35:04

Hey,miss shopaholic! du kan väl köpa lite böcker till min T-bird,skall beställa, sänds till dej! have a nice day!!!Pa.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Svedin

Annie Svedin, född -91 och kommer ifrån söråker, timrå. Är för tredje året bosatt i Columbus, OH, USA där jag lever hockey och pluggar på The Ohio State University.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela