prepared?

Publicerad 2011-11-03 02:09:10 i ,

Njaää, inte riktigt va..
Har prov imorgon men har inte kunnat fokusera sådär jätte bra idag.
Träningen gick rätt bra, men jag mådde skit. Trodde jag skulle svimma på isen, såg stjärnor och hade svårt att andas. Förmodligen den tuffaste träningen hittills i år, plus att tiden gick så jävla sakta.
Något fel måste det vara på mig. Har varken ont i halsen eller snorig, men ändå sover jag med både mjukisbyxor, mjukiströja, två täcken men ändå fryser när jag vaknar.
Har inte direkt fått i mig något efter träningen heller.
Åt en macka när jag kom hem från Paula och även lite chocklad. En halvtimme senare så blev det ett besök på toaletten.. Kan ju knappast vara magsjuk, tog ju trots allt influensa sprutan bara för 2 veckor sedan..
Jaja, det kommer både från fram och baksidan. Mask? Kanske blivit smittad av tudor, även fast han är på andra sidan jorden.
Jag mår skit., men det finns inte så mycket att göra åt. Har nyss sett på Bron och nu ska jag ta tag i plugget igen. Mamma och pappa, oroa er inte. Jag överlever alltid.
cheers...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Svedin

Annie Svedin, född -91 och kommer ifrån söråker, timrå. Är för tredje året bosatt i Columbus, OH, USA där jag lever hockey och pluggar på The Ohio State University.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela