midterm

Publicerad 2011-11-04 03:35:30 i ,

Har alltså haft prov idag. Gick helt okej, så vi får se hur resultatet ser ut imorgon.
Egentligen är det en online kurs men proven är i lektionssal vilket suger hårt.
Förutom träning idag också så har jag inte gjort så mycket mer.
Lektionen var inställd vilket gjorde att jag kunde sova ut en timme extra. Kroppen mår fortfarande inte 100, så idag eller på måndag ska jag göra några tester för att se om dem kan hitta något?!
Imorgon, sovmorgon, lektion sedan är det gameee mot Wisco.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Svedin

Annie Svedin, född -91 och kommer ifrån söråker, timrå. Är för tredje året bosatt i Columbus, OH, USA där jag lever hockey och pluggar på The Ohio State University.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela