bloggtorka

Publicerad 2011-11-02 16:23:36 i ,

eller om man nu kan kalla det bloggtorsk.. Skolan tar upp nästan all tid och när jag inte har lektion eller läxa att göra så är jag på träning. Vardagen är just nu väldigt tråkig, samma sak dag ut och dag in.
Imorse pallrade jag mig upp för lektion, men såklart när jag kom dit så fick jag höra att den var inställd. Yay! Gick hem och slog mig ner framför tvn, pluggat inför morgondagens prov. Jag skulle egentligen ha lektion klockan 10, men jag skippade den, har absolut inte lust att sitta bland 300 andra människor där läraren pratar om 5 koncept i 1,5 timme, när jag kan läsa om dem själv i boken på 15 min. Har faktiskt vettigare saker att göra just nu.
Den här helgen har vi matcher mot topprankade Wisconsin. Ska bli riktigt kul. Men just nu så ser jag mer fram emot nästa helg då vi är spelledig och jag och några i laget ska åka och shoppa och handla julklappar!!! :D yaaayy
Jag och mina snygga roomisar i går kväll.. Över-trötta var bara förnamnet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Svedin

Annie Svedin, född -91 och kommer ifrån söråker, timrå. Är för tredje året bosatt i Columbus, OH, USA där jag lever hockey och pluggar på The Ohio State University.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela