15

Publicerad 2011-11-28 02:47:30 i ,

15 dagar kvar tills jag åker hem och jag kan inte vara mer lycklig!
Jag har haft en bra vecka, med skol ledigt och 2 matcher.
Jag hade bara lektion mån & tis, alltså sammanlagt 3 lektioner för att på torsdagen var det thanksgiving!
Vi spenderade thanksgiving med att äta middag på en restaurang. Resten av kvällen spenderades med att skriva min uppsats. På tal om uppsats. Idag gjorde jag klar med research om Muhammad Ali, är faktiskt rätt stolt eftersom jag skrev 5 av 6 sidor helt själv, utan paula. Den sista resterande sidan fick jag hjälp med och det var tuuurr, för det fanns ingenting vettigt kvar i min hjärna. Helt dött var det.
Vi lirade mot UMD den här helgen och för min egen del gick det riktigt bra. Vi vann första matchen med 4-1, men förlorade med 5-2 under lördagen. Helt slut var jag på lördag kväll så jag spenderade resten av mina vakna timmar med att kolla lite på grey's och plugga.
Sista veckan innan final's week. Jag har två prov, 1 inlämning, och 2 quizzer den här veckan.. Yayy.. Däremot har jag bara 1 prov och 1 inlämning under final's week så det känns skönt att det är lite utspritt iaf. Kunde ju ha varit värre.
Saknar gosen nu, väldigt väldigt mycket.
Men det är snart bara 2 veckor kvar, tills får jag äntligen ligga i hans famn, och som jag längtar!
När man läser om vissa där 2 veckor ifrån varandra är för länge börjar man nästan skratta. Det är nu snart 3 månader sedan vi sågs och som vi saknar varandra. Samtidigt vet jag att det här bara gör oss starkare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Svedin

Annie Svedin, född -91 och kommer ifrån söråker, timrå. Är för tredje året bosatt i Columbus, OH, USA där jag lever hockey och pluggar på The Ohio State University.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela