Toronto

Publicerad 2010-11-15 01:21:43 i ,

Vårt flyg gick klockan tolv idag. Tyvärr var den försenad en timme vilket gjorde att jag och Mintuu missade vårat flyg till Columbus som skulle gå klockan 17..Så istället har det blivit långa timmars väntande här på flygplatsen med pluggande. Tack och lov att jag har haft min soulmate på skype som kunde bjuda på ett och annat skratt! På tal om skratt..
Gå in på den här länken, en video gjord av emmae. Jag lovar, ni kommer skratta! http://fuldans.se/?v=hsmhkyybju

Bara två timmar kvar och sedan åker vi, tack och lov att jag inte har någon skola imorgon för jag behöver verkligen en sovmorgon efter denna underbara vecka..
Idag är det bara 4 veckor (29 dagar) kvar tills jag lämnar US och jag längtar!

Avrundar här.

puss&kram
hw

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Svedin

Annie Svedin, född -91 och kommer ifrån söråker, timrå. Är för tredje året bosatt i Columbus, OH, USA där jag lever hockey och pluggar på The Ohio State University.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela